28. maj 2012

Ob koncu sezone 2011/12

Pomlad se preveša v drugo polovico in kmalu bodo tu poletni dnevi. Začel se bo sproščeni dopustniški čas. S pomladjo, pa se izprazni tudi moja malha domišljije. Zmanjka zgodb in potrebujem nekaj počitka. Novi zapisi na Krtkovih dnevih bodo ponovno septembra.

Tokratna sezona, šesta po vrsti, je bila vsebinsko bolj črna od preteklih sezon. Iz zgodb je počasi izginil motiv ljubezni. Nadomestil ga je motiv smrti, ki je vrhunec dosegel v zadnjih dveh zgodbah. Sprememba je posledica zasuka mojega življenja v smeri, ki sem jo napovedal v »Tok življenja (drugič).« Sedanjost je črna, napovedi za prihodnost pa so še bolj črne in v takšnem vzdušju ne nastajajo ljubezenske zgodbe. Kljub temu pa mi je uspelo napisati ljubezensko pismo, ki je zelo hitro postal najbolj bran zapis v obstoju Krtkovih dnevov.

Za konec te sezone bi izpostavil nekaj zapisov, ki so zanimivo branje.
Vsi, ki radi berete zgodbe, pa boste zagotovo obiskali stran "Zgodbe," kjer so zbrane bolj zanimive in kratkočasne zgodbe, ki sem jih napisal do sedaj.

Ni komentarjev: