27. avg. 2007

Še pomnite tovariši in tovarišice?

Slovenija, moja dežela

Krvavec

Radenska

Frutek

Zastava 101

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

He, he, malce nostalgije!

Anonimni pravi ...

Krtek, a je nekaj zginilo??? Upam, da nisem česa kriv...

Krtek pravi ...

A misliš tiste moje blodnje o poroki? Sem umaknil. Pa nisi ti kriv. Sploh ne. Že od začetka nisem bil najbolj zadovoljen z napisanim. Pa sem raje umaknil. Včasih mi razmišljanja nikakor ne uspejo. Pa to potem vidm, šele kasneje, ko večkrat preberem za seboj. Imam pa shranjeno, skupaj s komentarji. Mogoče pa kdaj dam nazaj. Ali pa ne ;).

Očitno bom bolj ostal pri zgodbicah, impresijah in podobnemu :).

Pride kmalu nova ... malo bolj dinamična. Na željo enega izmed cenjenih bralcev. :) Je že napisana. Le objaviti jo še moram.

Anonimni pravi ...

Ne uspejo? Kako to misliš?

Jaz nisem imel čisto nič proti. Sem se lahko vsaj usajal... :)

Krtek pravi ...

Včasih ima človek v glavi določene predstave, ki jih sam po sebi dobro razume in se po njih ravna. Potem pa hoče to spraviti v pisano obliko. Pa besede kar nekako nimajo enakega pomena, kot ga imajo v galvi.

Poleg tega pa mi v tistem razmišljanju nikakor ni dobro stekla sama pisana beseda. Pisanje je bilo robato, misli niso bile dobro zaključene, slog pisanja je šepal. Skratka. Pisanje ni dosegalo standardov, ki jih imam v glavi. Zakaj sem zadevo sploh objavil, mi pa tudi ni najbolj jasno. Verjetno zato, ker že dolgo ni bilo nobenega novega zapisa. Pa sem potem nekaj naredil mal preveč na hitro.

Se zgodi.

A da si se usajal? Hm... tega pa sploh nisem opazil! ;)