25. jul. 2007

Krtkovi dnevi praznujejo prvo obletnico

Danes pred natanko letom dni sem v tale "blog" zapisal prvi zapis. Od takrat se je veliko spremenilo, kot največji dosežek v vsem tem času pa si štejem, da sem se končno odločil, kakšen je namen in vsebinska zasnova tega bloga. Tako ga niti ne pojmujem kot spletni dnevnik ali blog, temveč kot literarni medij za izlive blodenj, ki se ustvarjajo v moji glavi.

Tudi vnaprej bom nadaljeval v tej smeri. Tako lahko pričakujete še več pisanja, tudi daljše zgodbe, saj idej je dovolj. Bolj je težava s pomanjkanjem časa. Včasih razmišljam, da če bi ne bil v službi, potem bi mnogo več napisal. Vendar pa je treba od nečesa živeti.

In ker ob obletnicah ne gre brez zahval, se moram zahvaliti fantom iz Amebisa, ki so ustvarili zelo zanimiv programček po imenu Besana, ki skrbi, da je slovenščina na tej strani čim bolj podobna tisti pravi in spoštovanja vredni knjižni slovenščini.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Vse najboljše, Krtek!

Hitro mine leto, kaj?

Krtek pravi ...

Še prehitro, še prehitro. :)

Ko sem gledal malo zapise nazaj, sem razmišljal, da bi lahko več napisal. Vendar po drugi strani. Kdo pa bo vse to bral ;) :) :)

Mojih treh bralcev pač ne smem preveč obremenjevati! :) :) :)

Black Betty pravi ...

Štirih ;)

pa uspešno krtkovanje še naprej ;)

Black Betty pravi ...

Štirih! ;)

Pa uspešno krtkovanje še naprej ;))

Krtek pravi ...

Super! Še ena, ki se izgublja v mojih blodnjah! :) :) Lepo. Ko nas bo več, gremo pa na sladoled. :)

Black Betty pravi ...

Kolk nas pa more bit za sladoled?


;))

Krtek pravi ...

Ravno prav! :) Ne preveč in ne premal. Premalo ne zato, da nam ne bo dolgčas, preveč pa ne zato, ker se ne bomo mogli vsi pogovarjati. ;)