20. okt. 2011

Ljubezensko pismo z obljubo večne ljubezni

Draga Sara!

Ko sem te prvič videl, sem videl ljubezen, ko si se me prvič dotaknila, sem začutil ljubezen, ko si me prvič poljubila, sem spoznal ljubezen. 

Moje sanje so se uresničile tisti trenutek, ko si vstopila v moje življenje. Sedaj vem, kaj pomeni ljubiti in biti ljubljen. Danes te ljubim, jutri te bom ljubil, ljubil te bom do konca svojega življenja. Želim biti s teboj, te razveseljevati, navdihovati in spodbujati najlepše, kar imaš v sebi. Moje mesto je ob tebi.

Si razlog, da verjamem v ljubezen. Si odgovor na moje neštete prošnje boginji ljubezni, ki sem jih ponavljal večere in večere, medtem ko sem osamljen zrl v drobne zvezde na temnem nebu. In danes prisegam, prisegam pred boginjo ljubezni, da bom vedno ob tebi, ko me boš potrebovala. Ljubil te bom v dobrem in slabem, dokler bo utripalo moje srce.

Veselim se dneva, v najini daljni prihodnosti, ko bova skupaj sedela na vrtu in opazovala zvezde. Takrat ti bom rekel, da sem srečen, ker sva to dolgo življenjsko pot prehodila skupaj, ker sva še vedno skupaj. Tudi po vsem tem času boš še vedno tista, h kateri bom sodil. Še vedno te bom ljubil. Še vedno te bom vsak večer poljubil za lahko noč.

Sara, prisegam, da te bom ljubil vsak trenutek preostanka mojega življenja.

Več ljubezenskih pisem >>

5 komentarjev:

onsene pravi ...

Jaz bi tu spremenil samo ime osebe,...in pa dejstvo,...da bi to imelo pomen in mi ne dajalo laznih upanj,...pa zal temu ni tako...
krtek ...bravo...mogoce pa komu se s pomocjo tvojih pisem utrne zvezda in mu posije pot srece...in mu pripelje zeljeno ljubezen v vecni objem

Maja pravi ...

Lepo. Prav virtuoz z besedami. Človek kar čuti vse skupaj ob prebiranju. (:

Anonimni pravi ...

Rada bi komentirala prvi komentar..Vcasih se lahko isce napake..in napacno razumevanje custev drugih - tudi pri sebi..Mogoce se mora poslusati..ko ti kdo kaj pove..in povedati z lastnimi besedami in ne ukradenimi mislimi..Vsaka beseda, ki pride iz srca..je lepsa kot sto kopiranih..zal je temu tako..Pri nekomu drugemu iskati napake in kazati na njih - ter govoriti, kako je nekdo zlagan..je ponavadi samo zatiskanje oci pred svojimi slabosimi..tebi KRTEK..se pa zahvaljujem da mi se vedno polepsujes dneve..in da si ..Msv

Krtek pravi ...

Anonimna, zato pa pišem. Da lepšam dneve drugim. :)

Unknown pravi ...

lepo👏👏👏❤❤❤
Krteek rabi bi malo pomoci pri pisanju pisma prosim za pomoc 😉☺