4. mar. 2008

Ljubezensko pismo (3)

Draga Sara!

Včerajšnji večer je bil nekaj veličastnega. Okusna hrana, ki sva je bila deležna v tem izbranem lokalu, je bila res dober uvod v nadaljevanje večera. Prijetni okusi, ki so se prelivali preko brbončic, so se spajali z najino ljubeznijo. Nežen poljub, ki si mi ga dala, nanj, priznam, sem bil res čisto nepripravljen, med glavno jedjo in sladico, je bil začimba, ki jo kuhar sicer doda čisto na koncu, preden jed odnesejo gostu. Ko si se počasi odmaknila od mojih ustnic, sem te pogledal v tvoje sinje oči. Najprej si jih zakrivala z vekami, a med počasnim odmikanjem, ko je skozi najini telesi tekla neka nenavadna energija, si mi jih počasi pokazala v vsej svoji lepoti. V njih sem videl strast, strast zaljubljene ženske, plameneče kot divji plamen brezovih polen, ki gorijo v kaminu in grejejo dva zaljubljenca, objeta v čustvih sobotne noči. Iskrilo se je v tvojih očeh, iskrilo se je v mojih očeh.

Hladen zrak februarskega večera nama je bistril glavo, ko sva se prav počasi, držeča se za roko, sprehajala ob Ljubljanici. Srečevala sva zaljubljene pare, a za naju niso obstajali. Imela sva drug drugega. Vse ostalo je bilo povsem nepomembno. Držala sva se za roke. Molčala sva. In bilo nama je lepo. Ljubljanica je tam spodaj tiho tekla po svoji tisočletni strugi in naju gledala. Nemo. Vedela sva, da sva tisti hip središče najinega skupnega sveta in upal, sem da se to ne bo nikoli končalo. Tiste trenutke bi zamrznil v večnost, da se nikoli ne bi končali, da se nama ne bi bilo treba ločiti.

Vendar je prišel trenutek, ko sva se morala raziti. Dolgo sva se tiho gledala. In nisva se želela ločiti. A žal ni šlo drugače. Počasi sem te objel. S prstmi sem ti šel skozi dolge skodrane lase. Približala si se mi in nenadoma so se najine ustnice dotaknile. Najprej čisto narahlo in nežno, nato odločno.

Vsak trenutek, ko te ni v bližini, te pogrešam. Hrepenim po tebi, kot hrepeni žejna hortenzija po odrešujoči vodi! Vsak moj izdih je izdih hrepenenja. Vsak moj vdih je vdih pričakovanja. Da bova ponovno skupaj.

Fotografija: Krtek

Več ljubezenskih pisem >>

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Jeeeee... Bravo Krtek!

Krtek pravi ...

Me veseli, da ti je všeč! :)