1. sep. 2010

Metulj mojih sanj

Zadnjo sezono objav sem zaključil z Metuljem Janka Ropreta. Novo sezono pa začenjam z Metuljem Majde Sepe. Poletni počitek mi je dobro del, predvsem pa sem prišel do spoznanja, da je škoda v delo za službo vlagati več energije, kot je nujno potrebno.

Služba ubija domišljijo! Če ni domišljije, je življenje prazno. Ne bom dovolil, da mi služba ubije domišljijo, ne bom dovolil, da Krtkovi dnevi odplavajo v pozabo.

V tej sezoni bo na Krtkovih dnevih mogoče brati veliko Zgodb, Impresij, Ljubezenskih pisem in drugih zapisov. Če bo volja, pa morda dokončam Kraljico luči, ki se je ustavila nekje na četrtini.

Za začetek pa Majda Sepe in Metulj.

Majda Sepe - Butterfly



Pravijo daleč stran od oči,
pravijo daleč stran od srca.
To ni res za fanta vem, ki rad ima dekle
še potem, ko ga pustila je.

Butterfly o Butterfly,
v mislih bo ostal s teboj.
Butterfly, o Butterfly
tisti fant bo zmeraj tvoj.

Res mlada še oba sta bila,
ampak kdaj nisi mlad, če imaš rad.
Kot metulj sedaj deklica za cvetom menja cvet,
prvi fant pa je še zmeraj njen.

Butterfly o Butterfly,
v mislih bo ostal s teboj.
Butterfly, o Butterfly
tisti fant bo zmeraj tvoj.

Bil je čas, ko nebo za oba,
je bilo, ko glasan moder zvon.
Srci pa obema sta odzvanjali glasno,
bil je čas, kot nič več ga ne bo.

Butterfly o Butterfly,
v mislih bo ostal s teboj.
Butterfly, o Butterfly
tisti fant bo zmeraj tvoj.

Butterfly o Butterfly,
v mislih bo ostal s teboj.
Butterfly, o Butterfly
tisti fant bo zmeraj tvoj.

Butterfly o Butterfly,
v mislih bo ostal s teboj.
Butterfly, o Butterfly
tisti fant bo zmeraj tvoj.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Opa Krtek :))

Krtek pravi ...

Pa menda me niste že kar odpisali?