4. sep. 2011

Ob začetku nove sezone

Letos je minilo pet let, odkar sem začel pisati Krtkove dneve. V tem času je nastalo precej zapisov, ki so bolj ali manj berljivi. Sam sem najbolj ponosen na kratke zgodbe in impresije. Zgodb se je do sedaj nabralo 46, impresij 32. Lepa številka, ob dejstvu, da gre za moj konjiček, ki mi je res pri srcu in dobra popotnica za naprej.

Običajno imam v začetku jeseni že pripravljena besedila vsaj tja do februarja. To je posledica tega, da pišem takrat, ko sem razpoložen, imam navdih in potrebni mir. Veliko sem do sedaj napisal preko poletja. Nekaj v času dopusta nekaj pa, ko se je delo v službi umirilo, prijatelji pa so odpeketali na morja ali potovanja. Deležen sem bil potrebnega ustvarjalnega miru in nastajala so besedila. Konec poletja sem ta besedila vnesel na Krtkove dneve, kjer so se objavljala preko jeseni in zime, na pomlad pa sem imel že pripravljena nova, ki so do takrat nastala. Tako je bilo večino teh pet let. Letos pa je drugače.

Poletje je bilo zelo burno, predvsem na delovnem področju. Problemi, ki so se kopičili več let, so letos izbruhnili v divji vulkan. Tako so bili poletni dnevi polni negotovosti, zoprnih sestankov, prepirov, pogajanj in drugega, kar ni dobro vplivalo na razpoloženje za pisanje. In za zdaj nič ne kaže, da bi bilo jeseni bistveno bolje.

In potem so tu še sanje, ki sem jih omenjal ob koncu maja. Dejansko sem jih začel uresničevati. Tako je bilo v načrtu, da nastane nekaj obsežnega, nekaj velikega. Omislil sem si nekaj literature in moral bi izdelati temeljiti načrt same zgodbe. Pa iz vsega skupaj ni bilo nič. Literatura je ostala neprebrana na polici, načrt ni nastal, in zgodba, ki se je porajala v glavi, se je izgubila v megli domišljije. Vse skupaj sem odpisal, a domišljija ima svoja pota. In v začetku avgusta je čisto spontano začelo nastajati nekaj, kar dejansko ne vem, kaj bo, ker še ni končano. Če bo končano, ne bo našlo mesta na Krtkovih dnevih, saj je že sedaj preobsežno za objavo v takšni obliki.

V letošnji sezoni bo verjetno mnogo manj objavljenih besedil, kot v preteklih letih. V tem trenutku je pripravljena le ena zgodba, ki bo predvidoma objavljena konec meseca septembra. Objavljeno bo tisto, kar bom sproti napisal. Vendar v luči razmer in divje jeseni, ki se mi obeta, za zdaj ne kaže, da bo besedil veliko. Z novo sezono imajo Krtkovi dnevi novo podobo. Čas je bil za spremembo.

Ni komentarjev: