20. okt. 2010

Ljubezensko pismo (10)

Draga Sara!

Ljubim te tako zelo, da se mi trga srce. Razgnalo ga bo od vročine plamenov ljubezni, ki odganjajo proč grozljivo temo, v kateri čakajo sence zla. Ogenj ljubezni mi kaže pot, pot, ki me varno vodi skozi ta črni svet, kjer ljudje izkoriščajo soljudi, kjer vsi skušajo zaslužiti na račun drugega. Vsem pomeni le lastna dobrobit, na sočloveka pa se požvižgajo. Na koncu tega temnega predora je svetla lučka. Bela dolgolasa in modrooka vila. K njej mi kaže pot najin ogenj ljubezni. Ko bom prišel do te čudovite vile, ki ji je ime Sara, jo bom poljubil.

S poljubom te bom skušal dopolniti. Kajti ženska brez moškega ni popolna. Sama tava po tem krutem svetu, išče ljubezen, išče zadovoljstvo. Šele ko sreča svojo ljubezen, svojega moškega, postane popolna. In takrat lahko svoje življenje izpopolni do potankosti. Moški brez svoje ženske izgubljeno tava po svetu, leta s cveta na cvet a nikoli se ne počuti popolno. Išče in išče, dokler ne najde. A če ne najde, potem neizpolnjeno in žalostno zapusti ta svet.

Sara, ogenj ljubezni me je pripeljal do tebe. Da se dopolniva. Da naju ljubezen izoblikuje v svetleč briljant, ki bo razveseljeval vse ljudi okoli naju in v ta kruti svet prinašal vsaj nekaj sreče. Najine sreče. Sreče, ki izvira iz globine najinih združenih src. Sara, ljubim te, ljubim te z dna srca.

Več ljubezenskih pisem >>

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Sara ali Rebecca? :D

Krtek pravi ...

Mnja... včasih pride do kratkega stika pri pisanju in po pomoti se na napačnem mestu znajde napačno ime. Nehote. In potem pride do hude krvi. Sara je bila zelo jezna. :)

Hvala za opozorilo!