11. okt. 2010

Igra boginje sanj

Love to love
Angels watching our hideaway
You're all mine
Here and now and then
Love to love
To the goddess of dreams I pray
Again


Medla svetloba sveč se širi po prostoru. Dva drobna plamenčka poskakujeta na stenju, ko te gledam v tvoje sinje oči. Tu sva, sedaj sva. Le midva. Ti in jaz. In najina ljubezen. Nikogar ni; ne ljudi, ne skrbi. Sediva v skriti sobici nekje daleč stran od sveta. Gledava drug drugega preko majhne mize, obsijana od svetlobe sveč. Zrem v tvoje čudovite oči. In vračaš mi topel, z veselim pričakovanjem napolnjen pogled. V zraku je sladek vonj po ljubezni. Počutim se, kot da bi bil v nekem drugem svetu, svetu polnem fantazije. Nisem prepričan, da si resnična, nisem prepričan, da je ta topla svetloba resnična, nisem prepričan, da je tvoj nasmeh resničen. So to sanje? Je to le plod moje domišljije? Se morda boginja sanj igra z menoj? Izgubljam se v tvojih globokih očeh, ko z roko počasi sežem proti tvojem obrazu. Z blazinicami prstov začutim tvojo nežno žametno kožo. Prsti mi zdrsijo po licu, ko se mi počasi približaš.

Skin to skin
I can feel you far deep inside
Between love and sin
We will find the eternal light
We're just skin to skin
But I know you're my destiny
Tonight 


Nežno si se me dotaknil s prsti. Najini koži sta se spojili in začutila sem toplino tvojih prstov. Bili so mehki, prijazni, nič grobi. Gledala sem te v oči, se preko njih globoko v tebi izgubljala in spoznala, da bova le med ljubeznijo in grehom v soju teh sveč spoznala ali sva si usojena, ali je vse skupaj le igra, ki jo nevede igrava kot lutki v rokah boginje sanj. Počasi sem se začela približevati tvojemu obrazu, a nisem odmaknila pogleda s tvojih oči. Moji dolgi lasje so se usuli po tvoji roki, ki je še vedno grela moje lice. Čisto narahlo, skoraj neopazno si privzdignil kotičke ust v nasmeh in v očeh se ti je zasvetila iskrica veselja. Vedel si, kaj te čaka, vedel si, da si nocoj moja usoda.

Heart to heart
Tears are falling in ecstasy
Baby meet me there
At the rainbows end
Feel me heart to heart
Touch the silence of what will be
Again


Tvoje ustnice so se približale mojim. Prav počasi in z občutkom sva se spojila v eno. Koža na kožo, ustnice na ustnice, srce na srce. V sebi sem začutil neki nov občutek radosti, veselja, pričakovanj, ki ga do sedaj nisem poznal. Tvoje oči so bile čisto blizu mojih. Videl sem vsako podrobnost, videl sem odsev svojih oči. Počasi si zaprla veke in sledil sem ti. Začutil sem solze veselja, ko se je svet okoli naju vedno hitreje vrtel. Mavrice so se izrisovale na nebu in zlate zvezde so točile drobne zlate solze, ki so prinašale srečo vsem na Zemlji. Srečala sva se na koncu mavrice, kjer sva se dotaknila tišine in spojila v eno.

We are skin to skin
I can feel you so deep inside
Between love and sin
We will find the eternal light
We're juste skin to skin
But I know you're my destiny
Tonight  


Najini telesi sta ležali na mehki preprogi, spojeni v eno v enakomernem ritmičnem gibanju melodije neizpete glasbene uspešnice. Koža na kožo, telo na telo. Globoko sva čutila drug drugega. Uživala sva v plameneči strasti, ki naju je vodila v nebesa. Okoli naju so se iskrile tisočere zvezde. In znašla sva se med ljubeznijo in grehom, kjer sva iskala večno svetlobo, svetlobo ljubezni. A bila sva le telo na telo, le koža na kožo. In vedela sva, da sva si usojena. Nocoj.

Soul to soul
Let us fly to that unknown land
Again


Na stropu so se igrale številne sence, ki sta jih risala plamena sveč. Ležala sva drug poleg drugega in najini prepoteni telesi sta se lesketali. Mirno sva dihala in lovila ravnotežje po doživetju ekstaze. Nista se spojili le najini telesi, spojili sta se tudi najini duši. Sva si usojena, sva se spraševala, medtem ko sva poslušala dihanje drug drugega. Je vse skupaj le igra boginje sanj, ki naju je zapeljala v svoj svet? Nisva vedela. Počasi sva obrnila glave drug proti drugemu in se zazrla v oči. V trenutku sva vedela: potopiva se še enkrat v to neznano deželo naslade in užitkov.

Uporabljena pesem, ki je bila navdih za zgodbo, je Skin to skin, ki jo je izvajala skupina E-rotic. Slika je delo računalniške umetnice Linde Berakvist in nosi naslov Nightly forest.

Ni komentarjev: