28. jan. 2012

Ljubezensko pismo z mislijo o nepredvidljivosti ljubezni

Draga Sara!

Ljubezen je nepredvidljiva. Nikoli si nisem predstavljal, da bom lahko ljubil tako čudovito, tako prijetno in tako ljubko žensko. V preteklosti sem poslušal številne učene ljudi, ki so mi skušali razložiti, kaj je to ljubezen. Kaj je prava ljubezen, me je vedno zanimalo. Nejeverno sem jih poslušal in nisem razumel, kaj mi pripovedujejo. Govorili so mi, da je ljubezen nepredvidljiva, da nikoli ne veš, kje in kdaj boš srečal ljubezen svojega življenja. Njihovim besedam nisem posvečal velike pozornosti, saj sem bil prepričan, da je mogoče ljubezen predvideti. 

In potem sem te spoznal.

Pred nekaj dnevi sva ležala skupaj in sem te opazoval. Mirno si spala in tvoje prsi so se enakomerno dvigale in spuščale v ritmu dihanja. Gledal sem tvoj mili obraz in skozi misli so mi šle podobe trenutka, ko sem te prvič videl. Če bi me takrat nekdo vprašal, ali bi te lahko ljubil, bi se kislo nasmehnil. Takrat niti pomislil nisem, na kaj takega, kaj šele, da bi ti lahko ljubila mene. Preveč nedostopna si bila, preveč oddaljena in živela si v meni tujem svetu. A ljubezen je nepredvidljiva in navkljub moji nejeveri, naju je pripeljala skupaj. Iz različnih svetov sva, a ljubezen naju je našla in združila.

Čas teče, a moja ljubezen ni čisto nič manjša. V vsem tem času se je oplemenitila in zrasla. Z vsakim dnem te ljubim bolj. In, ko grem s prsti nežno skozi tvoje pšenične lase, se spomnim na čase, ko sem bil prepričan, da je ljubezen mogoče predvideti. Naiven sem bil. Ljubezni ni mogoče predvideti in vsak trenutek, ki ga preživim s teboj, mi to potrjuje.

Sara, ljubim te neizmerno!


Več ljubezenskih pisem >>

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

spet, Sara ali Rebeka? :D

Krtek pravi ...

Mislim, da tokrat pa ni napake. Vsaj jaz je ne najdem. ;)

Anonimni pravi ...

Ste še kaj online?

Krtek pravi ...

Trenutno so Krtkovi dnevi nekoliko zapostavljeni, ker se ukvarjam z drugimi projekti, ki od mene zahtevajo veliko ustvarjalnosti. Posledično nekako ni primernih besedil, ki bi jih objavil na Krtkovih dnevih. Verjetno se bom z nekaj novimi zapisi vrnil letos jeseni.

cross pravi ...

Pozdravljeni,
sine mora za nalogo napisati "ljubezensko pismo v materinščini".

Kako naj se tega loti???

Prosim za pomoč...

Melita